Familien Hansen på slap line

Der er et eller andet med mig og segways. Det går galt på den ene eller den anden måde. Først havde jeg bestilt en guidet tur på segway i Granada for Thomas og jeg. Det viste sig at være en guidet tur til fods. En rigtig god tur vel at mærke, men ikke just det jeg troede, jeg havde bestilt. På samme tur så jeg nogle børn på segways og tænkte, at det kan vores børn ikke finde ud af. Det var deres far ikke enig i, og jeg kunne godt fornemme, at det blev opfattet som en udfordring.

Vi prøvede i løbet af sommeren at komme af sted på segway i Madrid, men den gik ikke, da børnene skulle veje minimum 30 kg. Det er et krav, ingen af vores børn kan leve op til.

Det var derfor med stor glæde, at jeg fandt et selskab, som ifølge deres hjemmeside tog imod børn fra 7 år. Jeg skrev med dem for at være på den sikre side og bookede en tur sammen med farmor og farfar.

Stor var skuffelsen derfor, da vi kom frem, og Phillip fik at vide, at han var for lille! Vi gik i stedet en tur ned til Madrid Rio og fik frokost. På vejen tilbage til bilen stod der en fyr på segway. Phillip må have kigget meget interesseret på ham, for han spurgte, om han ville have en tur. Det reddede hele hans dag.

Han tilbød os endda en tur for hele familien, idet han havde specielle segways for børn. Det kunne vi næsten ikke sige nej til. Vi havde en sjov tur med to fantastiske guider. Ungerne havde selvfølgelig fuldt kontrol over de segways. De susede af af sted.

Når enden er god, er alting godt.


Madrid Rio

Plaza de Oriente

Plaza de España


Templo de Debod





Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Oliven i lange baner

Selskabsrejsen

Helligtrekonger